Klanttevredenheid

Voorafgaand aan de behandeling

Is de website toegankelijk en overzichtelijk met betrekking tot de aangeboden behandelingen en tarieven?
9.4 / 10
Hoe werd u telefonisch of per mail te woord gestaan? (gastvrij, vriendelijk, duidelijke communicatie etc.)
10 / 10
In hoeverre bent u tevreden over de termijn waarbinnen u een afspraak kon maken?
9.6 / 10
Wat vindt u van de ( telefonische) bereikbaarheid en parkeergelegenheid van de kliniek?
10 / 10
Hoe werd u bij binnenkomst van de kliniek ontvangen ( wachtkamer, gastvrij, etc.)
8.8 / 10

Het consult / de behandeling

Werd u gedurende het hele traject door dezelfde arts behandeld?
9 / 10
Werd u binnen 15 minuten ná de afgesproken tijd door de arts geholpen?
10 / 10
Bent u tevreden over de behandeling/ deskundigheid van uw arts?
10 / 10
Bent u tevreden over de bejegening van de arts?
10 / 10

De kliniek

Wat vindt u van de hygiëne in de kliniek?
9.8 / 10
In welke mate zou u de Mackenzie Kliniek aanbevelen aan vrienden/familie?
10 / 10
Welk rapportcijfer zou u willen geven voor de totaalindruk van de kliniek?
10 / 10